Kuudes jazzpiknik pappilan puistossa

Puro Jazz Quartet 6. Jazzpiknikissä Pukkilan pappilan puistossa lauantaina 11.8.2018 klo 14.00-15.30

Jazzpiknik pappilan puistossa on ollut perinteisen jazzin foorumi. Esiintyjäkirjo on edustanut pääkaupunkiseutua ja Pukkila-Orimattila-Lahti -aluetta. Järjestyksessä kuudes jazzpiknik nostaa tänä vuonna esiin nuoria kymenlaaksolaisia jazzin taitajia Kotkasta. Perinteisen jazzin lisäksi Puro Jazz Quartet on luvannut tuoda esiin myös hieman tuoreempia kappaleita.

Suomalaisen jazzin vaiheista kertovan Puuvillapelloilta kaskimaille -kirjan mukaan Kymenlaakso ja Turunseutu ovat kamppailleet menestyksekkäästi pääkaupunkiseudun kanssa hegemonia-asemasta jazzimme alkuhämärissä. Nuorten kotkalaisten ”jazzareitten” myötä saamme todeta seutukunnan muusikoiden jatkavan vahvasti perinteitä. Rytmiryhmä valmistuu muusikoiksi tänä keväänä Kymin Konservatoriosta ja solisti Emma tähtää samaan vuoden päästä.

Toivomme ihmisten tulevan iloisella mielellä omin piknikvarustein ja tarvikkein. Ilmankin niitä kaikki ovat tervetulleita. Pukkilan pappilan buffetin: kahvin, virvokkeiden ja leivonnaisten myynti palvelee edellisvuosien tapaan klo 13.30-15.30.

Piknikin pääjärjestäjä ja -tukija on Pukkilan Kulttuuriyhdistys yhteistyökumppanina Pukkilan seurakunta. 6. jazzpiknikin, kuten aikaisempienkin tuottajana on Arto Luoma.

Lisätietoja: 0400 871 822, arto.luoma( at)kolumbus.fi
www.pukkilankulttuuriyhdistys.fi

Huom! 6.6. ilmestynyt Seutunelosten kesälehti Neliapila on ilmoittanut lehdessään, että 6. jazzpiknik olisi 6.7.  Emme nyt kuitenkaan muuta tapahtuman päivämäärä, koska muut alueella ilmestyvät kesälehdet ovat poimineet ilmoittamamme tiedon oikein, eli 11.8.

Aikaisempien vuosien esiintyjät:
2017 Djangomania
2016 Leo Holmgren Trio featuring Charlotta Kerbs
2015 Reija Lang Trio
2014 Millstone Big Band
2013 Art’s Trio

Yhtyeen kuva: Puro Jazz Quartet

Kuvagalleria: Pertti Mäkelä, Arto Luoma.