Yhdistyksen tapahtumia

Kuva Arto Luoma

TULEVAT TAPAHTUMAT 2023

Päivitetty 16.10.2023

Seuraava lukupiiri on perjantaina 3.11.2023 klo 19.00 Pirhosilla osoitteessa Laurinahontie 2. Tämän kerran kirjailijaksi on valittu Doris Lessing.

Lauantaina 11.11.2023 retki Kouvolan teatteriin katsomaan ”Älä pukeudu päivälliselle”, lähtö Ravintola Pukin edestä kello 16:30. Matka ja lippu jäsenille 45 euroa ja ei jäsenille 55 euroa.
Ohjaaja Jukka Keinonen lupaa katsojille nauruterapiaa. “Marc Camolettin farssi Älä pukeudu päivälliselle kuuluu lajinsa eliittiin. Tämä farssien gourmet on valmistettu parhaalla ranskalaisella reseptillä: otetaan kaksi avioparia, kaksi sinkkua ja kaksi salasuhdetta. Sekoitetaan ainekset huolellisesti, ja annetaan kiehua noin 2 tuntia. Nautitaan kuumana.”
Ilmoittautuminen 20.10.2023 mennessä joko kulttuuriyhdistyksen nettisivujen kautta, sähköpostilla liisa.tojkander@gmail.com tai puhelimella 040-520 5479.

Koivulinna koristellaan jouluasuun pe 17.11.2023 kello 17:00.
Koivulinnassa on glögitarjoilu su 19.11.2023 kello 14:00 – 15:00, jonka jälkeen voi siirtyä Pukkilan kirkkoon, jossa kello 16:00 alkaa joulukonsertti. Joulukonsertissa esiintyvät tangokuninkaalliset Aki Samuli ja Teijo Lindström. Konsertti on ilmainen, ohjelma maksaa 10 euroa.

Kulttuuriyhdistyksen 10-vuotisjuhlaa ja samalla pikkujoulua vietetään keskiviikkona 13.12.2023 klo 18:00 – 22:00 ravintola Santzicafessa. Ohjelmassa mm. jouluglögi, vuoden kulttuurintekijä -tunnustuksen jakaminen, joulupäivällinen sekä musiikillinen duo Harri Nuutinen & Jari Nurminen esiintyvät.
Joulujuhla on kulttuuriyhdistyksen jäsenille ilmainen, ei jäsenen osallistumismaksu on 50 euroa.
Ilmoittautuminen 5.12.2023 mennessä joko kulttuuriyhdistyksen nettisivujen kautta, sähköpostilla liisa.tojkander@gmail.com tai puhelimella 040-520 5479.

Mikäli haluaa muistaa/tukea kulttuuriyhdistystä juhlavuoden kunniaksi voi tuen maksaa yhdistyksen tilille FI51 5361 0020 0217 23.

Ilmoittautumiset retkille joko sähköpostiin liisa.tojkander@gmail.com tai yhdistyksen nettisivuilta löytyvällä ilmoittautumislomakkeella tai puhelimella numeroon 040-520 5479.

Tervetuloa mukaan tapahtumiin!

Pukkilan Kulttuuriyhdistyksen hallituksen puolesta