Syksyn Taide- ja ruokamatka 1.9.2018

Aloitamme yhdistyksen 5-vuotisjuhlinnan matkalla Sastamalaan. Tutustumme Tyrvään Pyhän Olavin kirkkoon. Kirkon esittelee meille rovasti Osmo Ojansivu, joka on aikanaan Vammalan kirkkoherrana kanssaelänyt kirkon tuhopolttoja seuranneet jälleenrakentamiset. Hän kertoo myös omakohtaisista kokemuksista sekä kirkkoon valmistuneiden Osmo Rauhalan ja Kuutti Lavosen maalausten taustoista.

Lähdemme Pukkilasta 7.30 ja kirkon esittely on 11.30. Pysähdymme kerran matkalla ennen saapumista kirkonmäelle.

Kirkon esittelyn jälkeen nautimme meille katetun kiireettömän buffet-lounaan Tyrvään Pappila -ravintolan Sofia-salissa. Kaunis Tyrvään Pappila ja sen huolella entisöity miljöö on jo nähtävyytenä kokemisen arvoinen. Lounaan jälkeen meillä on mahdollisuus osallistua Tyrvään Pappilan opastettuun esittelyyn. Tyrvään Pappilassa on huomioitu myös esteettömyys.

Paluu Pukkilaan ajoittuu noin klo 19-20 paikkeille.

Retken kokonaishinta on jäseneltä 50 € ja 60 € ei jäseneltä

Ilmoittaudu nyt tälle ainutlaatuiselle matkallemme nettisivuilla Ilmoittaudu tapahtumaan -lomakkeen kautta tai puhelimitse Aila 0400 505 462 ja Liisa 040 520 5479

MATKAN MAKSU
Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Maksamalla osallistumisen eräpäivään perjantai 10.8. mennessä vahvistat varauksesi.
Suorita maksu tilille FI51 5361 0020 0217 23 tai käymällä Pukkilan Osuuspankissa. Merkitse maksun mukaan osallistujien nimet.
Kulttuuriyhdistyksen jäsenen maksu on 50 euroa, ei jäsenen 60 euroa.