Vuosikokouksen päätöksiä

Hei kulttuurin ystävät!

Pukkilan kulttuuriyhdistys päätti vuosikokouksessaan 29.3.2019 että jäsenmaksu säilyy ennallaan 20 eurona vuosina 2019 ja 2020. Jotkut jäsenet olivatkin jo ehtineet maksaa jäsenmaksun ja toivottavaa olisi että tämän vuoden jäsenmaksu maksettaisiin 30.4.2019 mennessä.

Vuosikokous valitsi hallituksen puheenjohtajaksi Markus Kalliokiven. Hallituksen muita jäseniä ovat Juha-Pekka Ikäheimo, Taisto Muhonen, Aila Pukkila, Anneli Sihvonen ja Liisa Tojkander. Hallitus valitsi keskuudestaan varapuheenjohtajaksi Aila Pukkilan ja sihteeriksi Liisa Tojkanderin.

Kesän ohjelmasta on varmistunut torikahvituspäivä lauantaina 10.8.2019 klo 9-11, jolloin soi myös perinteinen jazzpiknik klo 14-15.30 sekä maalauspäivä keskiviikkona 10.7.2019. Maalauspäivä on kansallinen tapahtuma Helene Schjerfbeckin syntymän muistoksi ja Pukkilan kulttuuriyhdistys osallistuu järjestämällä oman tapahtuman Koivulinnan pihalle.

Torikahvitus vaatii monenlaista panostusta ja hallitus esittääkin toivomuksen jäsenille arpajaispalkintojen hankinnasta sekä apukäsistä tapahtumaan. Aila Pukkila on luvannut hoitaa arpajaiset, joten yhteydenotto häneen joko puhelimella 0400 505462 tai sähköpostilla aila.pukkila@kolumbus.fi. Muilta osin toritapahtumaa koskevat yhteydenotot Liisa Tojkander, puh. 040 5205479 tai liisa.tojkander@gmail.com.

Lisäksi kesäohjelmaan on suunnitteilla yhdistetty kesäteatteri-, taide- ja ruokailuretki. Antero Manninen on kertonut, että Musiikkia tupaan -tapahtuma on myös suunnitteilla. Näistä kerrotaan myöhemmin. Ja kannattaa seurata yhdistyksen www-sivuja, joista löytyy tarkempaa tietoa tapahtumista.

Hyvää kevättä ja kulttuurin täyteistä kesää.

Hallituksen puolesta

Liisa Tojkander, yhdistyksen sihteeri